29/10 | Språkkök med CISV مجموعه ی CISV در خانه فرهنگ

Välkomna på Språkkök tillsammans med CISV på Kulturhuset!

—English and Dari below!—

Efter sommarens språkcafé följer vi upp med ett nytt koncept, Språkkök – där vi träffas, pratar svenska och umgås medans vi lagar mat tillsammans från olika länder! Det finns mycket god mat att få smaka och dela med sig av. Förutom att äta är det också kul att laga mat tillsammans. Denna gång tänkte vi laga afghansk Bolani som vi sen säljer för 20 kr i Nyfiket – Välkommen att laga, umgås, prata och äta!

Tid: 15.00 – 18.00, 29/10

Plats: Nyfiket

Welcome to CISV Jönköpings Language Kitchen at Kulturhuset!

After this summer’s language cafe, we are doing a follow up with a new concept, Language Kitchen – where we meet, speak Swedish and hang out while we cook food together from different countries! There’s so much good food to taste and share and it’s also fun to cook together! This time we will cook Afghani Bolani for 20 kr in Nyfiket – Welcome to cook, hang out, talk swedish and eat good Bolani together!

Time: 15.00 – 18.00, 29/10

Place: Nyfiket

مجموعه ی CISV در خانه فرهنگ.

بعد از اسپروک کافه ی تابستان برنامه جدیدی به نام اسپروک شوک رو ادامه میدیم. که در آن ما هم دیگری ملاقات میکنیم و با هم به زبان سوئدی صحبت میکنیم در حالی که در کنارش غذای کشور های مختلف درست می کنیم.
غذاهای زیادی وجود داره که طعم های متنوع رو به ما می بخشه.
به جز خوردن غذا درست کردنش در کنار هم خیلی جذاب هست.
این بار تصمیم گرفتیم که یک غذایی افغانی به نام بولانی درست کنیم که هر عدد ۲۰ کرون قیمت داشته باشه.
لطفا در دعوت نامه مشخص کنید که قصد آمدن دارید تا ما بدانیم چه تعداد باید درست کنیم.
با تشگر.