Husfixargruppen utmanar alla medlemmar och besökare i Kulturhuset

Har du sett något som du tycker behöver fixas i Kulturhuset? En trasig lampa, en fläck på en vägg, en gammal affisch som inte plockats ner eller kanske tycker du att Kulturhuset borde synas mer i sociala medier.

Din insats är viktig!

Varje gång du besöker Kulturhuset, försök att bidra med någonting i huset eller föreningen som du tycker behöver fixas!

När du fixat något så skriver du upp det på väggen utanför kontoret i huvudentrén.

Om du sett något, men inte hinner eller har möjlighet att fixa detta, skriv upp det på att-göra-listan på väggen!

Om du vill hjälpa till med något, men vet inte vad du ska göra så väljer du bara en av de saker som någon annan skrivit upp listan, fixar det och flyttar det vidare på tavlan 🙂

Behöver du verktyg, material eller pengar för det du vill fixa, så kom förbi Folkköket i Nyfiket på tisdagar, så försöker vi hjälpa dig!

Utmaningen pågår fram till den 4e maj!

// Husfixargruppen – tillsammans fixar vi ett fel som är trasigt