Vill du jobba på Kulturhuset som Loppisansvarig?

Kulturhuset kommer inom kort att söka en vikarie för tjänsten som Loppisansvarig under perioden 180101 – 180630.

Tjänstens huvudfunktion är att se till att Kulturhuset tjänar pengar – ju mer desto bättre- inom de områden som den har ansvaret för (i detta fall i första hand loppmarknad, men även till viss del lokaluthyrning). Den har även ansvaret för diverse uppgifter kopplade till intern service för Kulturhusets medlemmar.

Kortfattat eftersöker vi dig som är kapabel till att utföra arbetsuppgifterna på ett framgångsrikt sätt och som har en för sammanhanget lämplig personlighet. Erfarenhet från tidigare arbeten inom tjänstesektorn är meriterande.

Tjänstegraden kommer att ligga på 32,5% och omfattar arbete onsdag till fredag. Vikariatet kan komma att förlängas med ytterligare ett halvår efter periodens slut och kommer i så fall att innefatta hela opsamtjänstens tjänstegrad och arbetsuppgifter, vilket i så fall uppgår till 60-65% av en heltid.

Om du läser detta, anser dig lämplig för tjänsten och är intresserad av att faktiskt få tjänsten kan du skicka en intresseanmälan till admsam@kulturhusetjonkoping.se. Om intresset är svalt, obefintligt, eller om intresseanmälningarna upplevs som otillräckliga kommer Kulturhuset inom kort att gå vidare med att lägga ut en mer offentligt tillgänglig annons. Svar omedelbart är alltså uppskattat.

Intresseanmälan i sig behöver inte innehålla en särskilt stor informationsvolym: skriv något fint och bifoga cv om så önskas. Vi kommer att ta kontakt relativt snart.

För frågor om rekryteringsprocessen: ring Admsam på 036-190585 (vardagar 12-16).

För frågor om tjänstens innehåll: ring Opsam på 036-190383 (vardagar 12-16) alternativt maila till opsam@kulturhusetjonkoping.se.

Du kan också få information om tjänsten och rekryteringsprocessen på kontoret under tiderna ovan.